Torsdag

Min dag idag har varit bra. vädret har varit toppen och jag har fått tränat!
Började dagen med lite spanska och sen matte prov. Vet redan att jag gjort ett slarv fel, surt för mig!
Sen såg vi på Pianisten på so, sen var det dags för idrott! Så jävla kul nu när det är dans, jag älskert verkligen!
På lunchen blev vi sittnas i matsalen nästan hela tiden, jag , Julia, Malin och Ina :) Brudarna de <3
Hade svenska, det var väl ganska värdelöst om jag ska vara ärlig. Gjorde en liten del av nationella muntliga. Känndes väl bra. Hål timme, jag och Julia gick ner till Torsby i det fina vädret! Och det satt inte fel heller med att vi fick oss två klubbor ;)
Sista lektionen var de musik, redovisade två låtar idag faktisk. Känner mig helt stolt!
Tänkte jag skulle ta en skön promenad hem i det fina vädret och sen ta en spring tur när jag kom hem. Men mina planer ändrades ganska fort. Mamma ringde och sa att hon ville hämta upp mig, så de fick hon väl.  Kom hem och Lars-Erik frågade om jag skulle med till gymmet. Man tackar aldrig nej till att få röra på sig!
Sprang in och bytte om, och så drog vi iväg. Körde mycket armar idag så är helt slut i dom nu. :O
Träffade nån där som inte sett mig på kanske 3-4 år. Hon kände verkligen inte igen, tyckte jag förändrats skit mkt! Kul att veta att man inte såg ut som man gjorde när man var lite i allafall!
Hamnade här och ska snart gå coh duscha, äta vofflor och vänta på min underbara pojkvän!
Han sover här inatt och i morgon är det fredag! Veckan har verkligen gått fort och det är skönt!
Nu måste jag få något gjort, ska försöka hinna baka en rulltårta också innan klockan blir för mkt :)
bilder från idag kommer sen :)
Ha de bra, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0