Oh yes!

Idag har jag hunnit med lite saker i allafall även fast jag vaknade ganska sent.
Har hjälpt till att släng skräp, varit ledssen, funderat, blivit dissad, varit ute och sprungit, duschat och ätit mat. Duktiga jag och klockan är inte ens 6. Ska nog se om någon vill med på nått någon stans, inte för ajg tror nön har ti me de men ändå.
Imorgon blir de sjukan också innan klockan 10 på fastande mage, usch jag kommer bli så sur, måste ju ha frukosten direkt jag går upp annars. Men önska mig lycka till nu.
Drar till Idre om en dag, fatta vad härligt att åka bort från Torsby ett slag.

Vad blir de ikväll då? Jo hemma och mysa kanske. Eller om de blir äventyr, ja vi får väl se de :)

Vad brukar ni göra när ni har tråkigt? Berätta för mig :D

Kommentarer
Postat av: Sonjas

träna! :D



eller baka/ laga nåt gott att äta ;)Att äta är typ skitkul ju, gott iaf ;P

2009-07-13 @ 21:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0