Ursäkta mig!

Har haft mkt att göra och inte riktigt haft tid till datorn, därför har det varit dåligt med blogg inlägg. Men som sagt julen är över och ett härligt nyår väntar.
Jag vart super nöjd med julklapparna och på kvällen kom älskling hit. på fredan tog jag en promenad med Emma och vovven, va med Linette och Julia. Sov hos Julia, de var grymt länge sen och de var lite mysigt som vanligt. På lördag eftermiddag när de snöade som mest bar det av till karlstad. Vi klarade oss utan att köra av vägen, sov där och tänkte handla lite på mellandags rean dagen efter. Men jag hade inte riktigt humöret uppe för shoping men blev i alla fall 2 par bhar, 2 koftor, 2 par örhängen, 1 linne. Så nöjd blev jag ändå. Sov hos Linette inatt, vi drog ut på sparken en tur igår kväll, fast innan de så red jag på Kupol. Gick riktigt bra tycker jag och de har visat sig idag. Träningsvärk i låren, men de ska kännas att man gjort något! Hahaha. Idag har jag redan hunnit med att träna 1 ½ timme, duschat och packat om. Så nu ska jag bara sminka mig och fixa håret, äta lite mat och sen bär det av med 2 tåget till Karlstad igen. Gud vad jag åker fram och tillbaka, aja de ska bli mysigt i alla fall. Ska fira lilljul med Sara och Pappsen. Så ha de, hör nog av mig när jag kommer fram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0