rätt besviken...

Igår tillbringade jag min dag genom att se på innebandy med Fia och Emma. Sedan blev de mat för mig och Emma. Vi åkte hem till mig, bakade och pratade gammla minnen! Herre gud hur vi var när vi va små. Slog varandra, lekte att vi hade en resturange och åt ost rullar och gurka! hahahahahha. Finns så mycket mer att berätta. Men men, vi tog oss en promenad till Patrik och hälsade på. Alltid lika trevligt, härligt att se dig på fötter igen vännen!
Blev sängen ganska tidigt för mig och jag hade världens bästa att somna bredvid. Min lillasyster, de var mycket till tröst kan jag lova!
Idag har jag tränat i 2 timmar ungefär, sen direkt när jag kom hem drog vi igång och städa, så ja nu har jag städat i 2 ½ timme. har tänkt mig att ta en varm och skön dusch nu, längtat efter de ett tag!
Så fort jag blir klar ska jag ringa Linette och så drar jag till henne. Ska kanske köpa ett rött läppstift idag, tänkte att de blir nog fint till jul och nyår. Ska försöka få med mig kameran sen också, lite bilder på de härliga vinter vädret är aldrig fel!


Att abra få skriva av sig är faktiskt väldigt behövligt tror jag. Du är överallt just nu.. Ingen stanns att gömma mig utan du kommer alltid fram. Så sviken har jag nog inte känns mig på länge faktiskt, så där alldeles nere så jag bara vill gråta. Det var länge sen nu sist. Jag har inte tänkt på ju dig på länge.. De har varit skönt, så försvinn snälla du!
Och att bli ljugen rakt upp i ansiktet är inte heller någon hitt. Så jävla mycke smussel här så de är inte snat. Blir ganska sugen på att gå i skolan igen och slippa va hemma när man får höra så mycket. vill bara prata med alla tjejer som förstår. Saknar Julia, de är ju lixom inte så lätt att komma till henne när vi är hemma. Annars är de bara att gå uppför trappan. Fan också!
Ursäkta den röriga texten som jag antar att ni inte förstår mycket av, men jag vara bara tvungen att få skriva av mig lite´... Mina tankar är rätt röriga just nu och inget stämmer riktigt. Så här inför jul ska man väl inte vara ledsen men tyvär så blev de så. När en sak jag inte trott ska hända händer så blir de som en smäll i bakhuvudet och jag blir förvirrad. tror vi alla har känt så någon gång. men jag ska komma ur de och de vet jag. För så svag är jag inte så jag faller tillbaka i gammla spår och blir mitt gammla jag igen. Nej jag ska stå på mig och va snäll, inte bråka och töla med alla, jag ska försöka acceptera det och bara låte de va. Tack gode gud för alla riktiga vänner man har och tack för att jag har en sådan bra pojkvän!

Kommentarer
Postat av: EMMA :)

Snuttis bra dag hade vi :)

2009-12-21 @ 20:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0