Lördag

Igår vart väl kvällen så där halv lyckad kanske. Först hos Emmy va d verkligen super kul, men sen när vi väl var i Skoghall där den så kallade "festen" var så va det helt meningslöst. Vi åkte därifrån och in till stan runt 12, hämtade grejer hos Emmy, gick och åt mat på Mcdonals och sen tog vi bussen hem. Så vi anlände ungefär hem till lägenheten halv 3. Kunde ju blivit efterfest men vi skippade de och tyckte sängen lockade mer. Så runt halv 4 somnade vi. Jag, Julia, Olivia och Jenny. De va i alla fall kul att få umgås med dom bästa tjejerna. Tog 20 i 2 tåget hem till Torsby och ja nu sitter jag här mätt och belåten. Väntar på att Johan ska komma hit så jag får träffa honom, va ju en hel vecka sen nu! Lääääängtar!!
Under lovet har jag inte mycket planerat, men jag vet att jag inte ska stressa och att jag ska njuta, umgås med mina vänner plus pojkvän.
Ni ska få se lite bilder i från gårdagen i kväll eller i morgon vi får se när det blir.
Puss


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Åh gud vad glad jag blir! :) Du är himla fin ska du veta :)

2009-12-20 @ 09:13:35
URL: http://givemelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0