Kväll..

Nu sitter jag här efter en bra dag med mycket tänkande..
Har hunnit träna, städa och varit med världens bästa Linette, fast henne är jag ju med nu också ra.
Fick skjuts till henne runt 4, vi kollade lite på T-by, jag köpte ett läppstift ( rött ofc!).
Sen var de till att köpa fika eftersom alla fika ställen va stängde, så vi drog hem och myste framför tv:n och drog en mariocart turnering ( wii). Så klart gick de sämst för mig, men lika kul för de, skrattat mkt idag kan jag lova! Runt 10 bestämde vi oss för att gå hem till mig, ca 3-4 km promenad i 8- ungefär är häääärligt! Har haft lite känslomässiga samtal på vägen, men dom löste sig ocha llt blev bra igen. eller ja bra och bra, men de är bättre än innan. Kommer bara ta ett tag att amälta, men det vet du. Jag vill inget illa och helst av allt vill jag inte bråka.
Nu ska jag mysa med Nettan. Imorgon blir det lilljul med Johan också, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0