Imorgon dåru!

Imorgon är de julafton! Hur mycket julkänslor har ni fått? För mig börjar dom smyga sig fram faktiskt, jag sitter framför brasan bland alla tomtar och julpynt med raggsocker och lyssnar på julmusik. Jo lite börjar de ta sig nu faktiskt. Skönt, för de har jag längtat efter! Ska nog ta ett träningspass sen och kanske färga mig, vem vet om det hinns med. Ska försöka i alla fall. vaknade upp bredvid älskling idag och de va underbart. Han skjutasde hem mig för någon timme sen och nu sitter jag här och väntar på mammsen plus familjen, var nu dom är.
Idag tänker jag inte göra mig iordning ett dugg, ska gå i leggings och huvtröja hela dagen, sköööönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0