God jul!

Har helt glömt bort att säga god jul till er snuttisar! Hoppas alla har haft en bra julafton.
Min dag började med att jag fixade syster i håret, färgade mig, fixade mamma, blev stressad och fixade mig själv. Sedan bar det av till m&m på fika och träffa lite släkt. Självklart blev alla lite paffa när dom såg mig, men men så antar jag att fler kommer reagera. Vi åkte hem, fixade och dolade tills gästerna kom. Kollade på Kalle anka som är en självklar tradition för mig, åt massa god mat och så paket. Nöjd med alla paket jag fått. Tack så himla mycket! Nu har jag nyss sett på Svensson Svensson och så väntar jag på att Johan baby ska komma hit och mysa. Kommer nog bilder från idag i morgon eller senare.
Ha en bra fortsatt jul, GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0