1 ½ dag kvar

Nu ärd e faktiskt snart julafton och jag vet inte om jagbörjat få lite julkänslor i allafall. Hur ska man göra för att få lite mer jul känsla då? Nått bra tips kanske? Jag tror jag ska testa spela mkt julmusik och mest njuta, ta fram julsakerna och så. Då tror jag de blir bra!!
Igår var jag med Linette som sagt, super mysigt och vi kom i säng runt 2 tiden. Somnade skönt och sov till 10. Vi har tagit det väldigt lugnt nu på morgonen, gjort knäck och mest suttit. Nu har hon åkt och jag har tagit mig en lång och skön dusch. smörjde in mig i en body butter från the body shop, den luktar underbart, så här sitter jag och luktar gott!

 

Ska gå ner och laga mat till mammsen, lillasyster och så hoppas jag på att Johan kommer hit.

Sen blir det till att fira lilljul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0